Sinta dan Jojo di facebook

Posted by Hariz on Monday, August 2, 2010

Sumber Dari Google

Bila sebut Video Sinta and Jojo Dengan Keong Racun
Pasti Ramai yang tahu.



SHINTA dan JOJO juga mempunyai fan page? 
Sudah Mempunyai 19,220 People Like


Klik Facebook -> SHINTA and JOJO - Keong Racun

PH : Sangat Cute Mereka

{ 11 comments... read them below or add one }

ardinihumaira said...

dey ol cun ;D hehe

Hariz said...

@ardinihumaira ye cik dini. . Sgat w0w. . Hehe. . Video di0wg pun terrrbaikkk!

enyheartsdiamond said...

tak kenal pon..

Hariz said...

@enyheartsdiamond x knl ke? Mereka trknl di ind0nesia. Leh tgk akhbar k0sm0 kelmarin. . Ke nk url?

hans said...

aku xtahu asal tapi aku bosan tgok video diorang
xada apa2 yg menarik pun

Hariz said...

@hans
ekeke yeke bro mungkin xkena ngan jiwa kot :)

Unknown said...

aku pun rase mcm tak
de ape yang best pun dia orang ni..

MOFASAD said...

video gua obama tengok.. caya tak?

hans said...

entah
xmasuk jiwa aku la kut tgok video si sinta dan jojo nih

P/S : Drama Minggu Ini : Awak NAK Guna PC Ker Wahai Si Kacak?

Gayahspears said...

hahah... xknai lah.. dorang ni sape ek??? lalalala

Hariz said...

@aku_gayahspears Diorg Mcm Kita Gak. Upload Video Dalam Youtube Dan Popular~

Post a Comment