Terima Email Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27

Posted by Hariz on Thursday, July 24, 2014


 
Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27

22 Julai 2014 - Selasa : 14:50PM
Pertama kali saya menerima mesej daripada 15888 berbunyi seperti berikut
Anda dijemput menduduki peperiksaan online Pen.Penguasa Kastam W27 pd 5.8.2014 (Selasa) jam 9 pg. Sila semak emel & portal SPA utk maklumat lanjut
Tanpa membuang masa saya terus membuka email yahoo saya untuk memastikan apakah mesej ini benar-benar sahih mahupun cuma harapan palsu buat saya yang memang bercita-cita untuk menjawat jawatan awam. Kebetulan Penguasa Kastam merupakan cita-cita saya sejak kecil. Nyata memang tiada.

Saya tidak putus asa ! Sebaik saja pulang daripada kerja tepat jam 6.45PM saya semak email juga tiada lalu saya buat sedikit carian di google.com.my dengan keywords "Penolong Penguasa Kastam W27" dan papar artikel daripada Blogger Diet Plan Malaysia dengan tajuk Contoh Soalan Peperiksaan Online Pen. Penguasa Kastam Gred W27. Memang benar email perlu mengambil masa yang lama iaitu selepas 24jam.

24 Julai 2014 - Khamis : 8:09 PM

Samsung Galaxy S3 saya berbunyi. Eh itu tanda email masuk Saya menerima email PEPERIKSAAN ONLINE MEMASUKI PERKHIDMATAN AWAM PENOLONG PENGUASA KASTAM GRED W27.  

Peperiksaan Online Penolong Penguasa Kastam W27

MashaAllah ini memang benar-benar berlaku. Ternyata semuanya benar apa yang diperkatan oleh prof hariz di dalam artikelnya Contoh Soalan Peperiksaan Online Pen. Penguasa Kastam Gred W27. Tanpa membuang masa saya terus bertindak untuk berada di dalam waiting list prof hariz bahawa beliau akan memaklumkan menerusi email sejurus link yang dinanti ramai Rujukan Lengkap Panduan Soalan Peperiksaan Online Pen. Penguasa Kastam W27 kelak.

Jadi sudahkan anda membaca dan berada di dalam waiting list prof hariz itu? Rasanya tidak rugi untuk kita bertindak sekarang daripada tidak berbuat apa-apa. Selamat maju jaya

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment