Proses Penghasilan Blog Blogger Malaysia

Posted by Hariz on Thursday, February 7, 2013

Sayang benar saya pada blog ini, jika dibiarkan begitu sahaja rasa macam "alahhh ruginya blog yang mempunyai kuasa dalam seo" jadi saya telah berbincang dengan kawan baik saya dari negara jiran supaya saya meneruskan menulis di blog Blogger Malaysia ini supaya tidak dibiarkan begitu sahaja. Saya sebenarnya dalam proses untuk mengedit-edit blog ini supaya lebih mesra seo dan tampak kemas. Bila nak baca tidak sakit mata. InshaAllah

Di dalam blog Blogger Malaysia ini apa yang saya mahu kongsikan adalah segala-galanya berkaitan dunia blog iaitu dari segi penulisan, etika, tutorial, seo, contest dan sebagainya. Niche utama saya adalah blog. Jika ia melibatkan peribadi inshaAllah saya akan berkongsi di blog ProfHariz kerana di sana saya mahu mengfokuskan kepada peribadi. Untuk menjadi blogger yang berjaya salah satunya adalah tahu apa tujuan kita menghasilkan blog. Apakah Niche kita. itu yang penting.

InshaAllah Proses Penghasilan Blog Blogger Malaysia ini akan diusahakan sedikit demi sedikit. Kerana sekarang saya pun sibuk dengan semester akhir dan bakal berhadapan dengan Final Projek. Jika ada umur yang panjang kita bertemu lagi dengan penulisan yang baru.

{ 4 comments... read them below or add one }

Jeannette said...

Teruskan usaha tuan, saya akan selalu masuk kat web tuan. kalau boleh tuan share tips utk jadi blogger yang berjaya..

Story on love said...

wah jadi pengen ikutan pak

Izza Sakura said...

Simple juga blog ni jln2 sni

Myra Jay said...

Yup, blog yang ada niche selalunya akan ke depan..

Post a Comment