Gadis Sepi Mahu Suami

Posted by Hariz on Friday, July 23, 2010




Ini adalah gambar gadis sepi mahu suami.
Gadis kaya. Ada tanah lot
dan masih dara. bak kata pepatah
"Masih Bergetah"
Siapa mahu menjadi bakal suaminyer?
Boleh klik laman web ini untuk
Borang Permohonan dan maklumat lanjut
http://bakalsuamikenatipu.com
Cepat sebelum terlambat.


PH : Rezeki jangan ditolak

{ 19 comments... read them below or add one }

cik shabah said...

nak apply bole?tapi saya pompuan...takpe ke?ahaks!

nabilah_2908 said...

hahaha..kalau sy ni laki..lm dh apply...heheh..

kaye tu...hehehe.. ;P

jom ke APA KATA HATI pulak,
BERMIMPI TENTANG ULAR

velasrizal said...

ni bkn bergetah tp dh nk reput..

Cari Hartanah Untuk Pelaburan ?

along seha said...

huahuahuahua... cepat isi borang.... nnt kempunan nak memperisterikan "gadis sepi yg masih bergetah"

alif_kulaan said...

nak isi ar....mcm2 sekarang ne...ya ampun

SyerAgh said...

bergetah ke berlendir?

jiehafiz said...

mak oit!!!suwuh si hariz je amik makcik erkkkk~ke nenek ek????

syahira ariff said...

hot sungguh beliau

Hariz said...

Hahaha.. Saya Xnak :P

Amat Hot Ini :)

jack said...

nice 1...ni la aku carik2 selama ni.. :P

Rafhan said...

peh, terbaik...

MyraLove =) said...

menarik2..hahaha..boleh dapat title duda dgn expressnye =)

Cheno Zainordin said...

HAHA comelnyeee nenek ni!

fara said...

eheks, slamat aku pompan :)

donnyien said...

cantiknya..

kuyam said...

erk...betul2 wujud ke ni?

Era said...

ermmm...erm.....no komen ! =)

Gayahspears said...

rid!! hak2.. nape camtu lak? adess

Unknown said...

takut aku nengok mulut dia..

Post a Comment