16 JUNE 2010

Posted by Hariz on Wednesday, June 16, 2010




Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua :)
Happy Bufday To U
Happy Bufday To U
Happy Bufday To Hafiz
Happy Bufday To U..
Waoo sedar tak sedar sudah 81 tahun aku dan kembar aku..

Aku hari ini terasa amat teharu sekali..
teharu dengan kawan-kawan yang prihatin dan ingat bufday saya...
ramai yang wish :)
Terima Kasih semua...
Saya sayangkan kalian..
Banyak doa dari kawan-kawan..
Harap Allah Makbulkan.
Amin Ya Allah...


Saya berharap cukuplah umur ini 81 tahun..
Saya dapat berubah dari segala aspek dari negative ke positive :)
Amin Ya Allah..

Itulah yang saya nak kongsi dengan rakan-rakan di blog :)
Saya rasa teharu sehinggakan nak nangis ni..
Ramai yang prihatin..

{ 6 comments... read them below or add one }

(",anahraF said...

da besa daaa ! ;)

senandung semalam said...

hepy burfday... ;)

Cik Yana said...

aik?
ade twin eh?

cik.shabah said...

epi belated bufday!!!!nak adiah ape?request kat belog cik shabah oke:)

Hariz said...

Ekeke..
Thanks You All

tyra raudah said...

awk twin ek??sma la kite ney..hehe..twin t0o..:)

Post a Comment