Traffic Blog Aku Jatuh

Posted by Hariz on Wednesday, August 18, 2010

Traffic Blog 11-Aug ~ 17 Aug


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Gambar di atas adalah Statistik blog sejak kebelakangan ini
Traffic Blog aku telah jatuh merundum. Kenapa ini berlaku?
Ini semua berlaku kerana adalah aku yang masih baru dalam dunia blog
dan sangat "busy" dengan kehidupan aku di bulan ramadhan ini. 
Sehinggakan aku tiada masa untuk Berblogwalking dan mengupdate blog aku sendiri.


Perasaan di saat ini?
Haruslah perasaan di saat ini sangat sedih. Kerana idea pun mula berbeku dek 
berada di kutub utara. Dan tidak dapat target UV 200 daily. 


Apakah Yang Akan Kamu Lakukan?
InsyaAllah saya akan cuba untuk Berblogwalking dan mengupdate blog 
satu hari satu entri. dengan  lebih bermutu.


Pesanan Penaja?
Pesanan saya kepada semua pelawat setia saya. Terima Kasih
Kerana masih sudi berada di kamar saya. Ehh Berada di blog saya.

PH : Aku Nak 200 UV Setiap Hari. Mampukah? Tanpa Berblogwalking?

{ 31 comments... read them below or add one }

MOFASAD said...

berblog semata - mata kejar trafik eyh?

Sharinginfoz said...

tak apa setiap yang turun akan naik pulak kan

d said...

same la kite........... tp xkesa pown. mybe cite sye xbez kort. huhuuhuh

Unknown said...

biasa la tu .. asam garam kehidupan .. ada naik turunnya. Blog anastasyea pun mcm tu jugak. Kalau menyepi 2-3 hari .. alamat tak ada la org nak datang. =)

Ckin Kembaq said...

pastikan niat tu ye..n_n..

Rohani Hashim said...

sama sama hehee

Ruzana Shaliza Shashah said...

nanti naik balik prof . chilll k ?

Hariz said...

@MOFASAD Tidak Mofasad. Berblog adalah untuk mengisi masa lapang saya. tapi penting jugak trafik untuk blog kan?

Hariz said...

@Sharinginfoz Terim Kasih Bro :)

Hariz said...

@CintaNajihah InsyaAllah kamu pun akan okey nanti sy cuba sharekan tips nya :)

Hariz said...

@anastasyea hehehe anastastea dah popular :P

Hariz said...

@Ckin Kembaq niat saya nak berdakwah smbl berkongsi apa yang saya tahu :P
boleh x cam tuh ckin?

Hariz said...

@suamihanyisterizuki hehehe

Hariz said...

@cacaInsyaAllah terima kasih caca

Ckin Kembaq said...

boleh sangat..bila niat dah btul,insyaAllah apa yg kita nak akan tercapai..sy pun nk ilmu yg sy ada ni suma org dpt..sharing is caring kan?..n_n..

Hariz said...

@Ckin Kembaq ya ckin :)
terim kasih bebanyak :)

www.dunialandax.com said...

jangan dipikirkan sangat trafix ni~hehe..kang ilang mood plak~

Ckin Kembaq said...

haa..bagus2..keep up ur writing naa..bila byk mmbaca ni kan byk ilmu..sama2..

p/s : gunakan kesemptn yg ada utk tmbh ilmu,curah ilmu and amal ilmu..

Kie-yu said...

boleh punye
yg penting usaha
gdlux ;D

Hariz said...

@encHIx laNDax Alrite Bro.
Thanks~

Hariz said...

@Ckin Kembaq Ya Ckin.. u Are the sempoi~

Hariz said...

@Kie-yu Thanks :)

Ckin Kembaq said...

n_n

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

kena rajin2 la..hehe

Emilia Emira said...

huhuhu sgt rajen eyh check traffic...

Hariz said...

@CahayaMatakuYangMenyaksikan Terima Kasih :)

Hariz said...

@Emilia Emira hehehe xlah rajin sgt :P
cuma tengok2 je :)
merudum~

n@jwamz said...

x pe dun be sad... pasni dah free blogwalking laju2 yer... bagus la tuu.. utamakan puasa n ibadah dulu...tu bekalan akhirat kte kn...(T_T)

selamat berbuke jap g :)

izyantyPersonalTaste said...

bulan puasa memang camni kot,myblog pun sama..xnak fikir traffik dah.

Hariz said...

@n@jwamz InsyaAllah~

Hariz said...

@izyanty collection yeke izyanty? xpe2 sabar2 :p

Post a Comment