Doa : Tahan Puasa

Posted by Hariz on Monday, August 1, 2011

Doa : Tahan Puasa

Assalamualaikum.
Sempena bulan puasa ini. CEQ ada terima mesej dari kawan-kawan iaitu doa tahan puasa. Korang pun pasti ada terima doa tahan puasa ini kan?

Bagi korang yang tidak dapat tahan dan lapar yang terlampau ketika menjalani ibadah puasa. 

Doa : Tahan Puasa

"Allahumma, baringsana, baringsini, wataktahan, wamaumati, walihatjam, masihlamalagi, takdenasi, watibaimaggi, nantilainkali, wakasiganti"

A minumm.


PH : Korang Amalkan Doa Tahan Puasa Ini Tak? Haaa Jangan Nakal-Nakal Yea.

{ 10 comments... read them below or add one }

SiHatiMerah said...

bagus..teruskan ye,hariz=))

Hariz said...

@SiHatiMerah hahaha gelong ini :P

nuriz said...

ada doa tahan puasa ye, tak payah minum tonik kuat tu ek hehehe

thyYunx said...

haha..dulu2..ske anta msj ni kt kwn2:)

manggosteen said...

kalau semua ko tibai..nasi, megi kompom la thn lapa tu..
ahahaha..sengal..

MOFASAD said...

ngahahaha


>>_________<<

wanie said...

amboiiii prof...hahaha...pagi2 dah ajar doa mcm ni :P

izyanty collection said...

hahahha...ingatkan ada tol...hampeh tol bila baca pelik semacam huhuhu...dah arr dugaan jiran sebelah umah dok masak untuk niaga petang nanti...bau makanan je nie...

cik shabah said...

lawak nak mati =D

PinKy MoMMa said...

hahahaha tak leh ikut! tak betui! ;p

Post a Comment