Di Saat Aku Ketandusan Idea

Posted by Hariz on Sunday, August 22, 2010

Di Saat Ketandusan Idea

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Bagaimana dengan puasa hari ini? Ada yang buka periuk? Jangan-jangan.
Puasa Yang Yok! Tak bestlah.. Tak ada kenikmatan kat situ.. Kalau buka 
periuk memasak tidak mengapa.. Hehehee..

Korang tahu tak sekarang Hariz ketandusan idea. mengadap komputer
Jadi blur.. tak tahu nak taip apa.. Hariz ada masalah ke? Rasanya tiada
masalah semua mood angin udara baik-baik saja.. Mengapa ini harus berlaku?
Wallahualam. Topik dalam kepala otak ni macam-macam Tajuk ada cuma
nak taip saja jadi blur. Mungkin itu ketandusan idea kan?

Di saat aku ketandusan idea.. apa yang Hariz buat? Hariz tetap mengadap pc.
Sebab pc ini merupakan bini Hariz.. Separuh dari hidup Hariz.. Kalau tiada pc
entahlah Hariz pasti jadi gelisah.. Macam mana dengan korang? Ada yang macam
Hariz? Ummm... Entahlah.. Ingat malam ini nak BlogWalking jelah..


Idea ! Idea ! Jangan kau Blur !... Adehhh..

Korang di saat tiada idea apa yang korang buat? 


PH : Mood Dilamun Ombak Tsunami..

{ 8 comments... read them below or add one }

senandung semalam said...

buat bodoh je..
baring2 smbl dgr lagu2...
;)

Amir Izzat said...

w'salam..ha,Amir tak buka periuk..amir buka peti..pstt..jangan gtau orang lain..kah3.. oh bro.. hurm..aku rasa ko ada idea cuma ko tak leh kembangkan? betul tak?

Kalau ak..ak pi cari info di akhbar... hehe..
kalau tak..aku merapu je la..kah3..

p/s: kadang2 perlu tanya en google..menambahkan fakta.

wey..jom ke blog ak..aik bendera Malaysia..letak kat blog..lagi cun.

aku_gayahspears said...

tak tahan tgk gambar n3 nih.. hak3
buat lah n3 pasai diri sndiri mst byk je idea..huhu

イムラン (IMRAN the fraxie) said...

tulis je pape pun~... merapu itu penting~

Tomato Gurl's Life said...

takde idea..tutup laptop pas2 tidur...hehe...

cikgu isza said...

buat2 pandai..
hehehe

Hariz said...

@senandung semalam hahaha...
agak menarik :P

@Amir Izzat wao.. thanks amir :)
nak merapu? insyaAllah nanti :P

@aku_gayahspears buat diri sendiri sapa nak baca :(

Hariz said...

@イムラン (IMRAN the fraxie) merapu penting ke? orang suka x?

@Tomato Gurl's Life tidur? x ngantok :P

@cikgu isza buat pandai? ehem2 :P

Post a Comment