Panahan Durian Relau

Posted by Hariz on Friday, July 30, 2010

Kuning dan Sangat Tebal
Ini Kegemaran Hariz
Begitu mengancam bukan? Inilah panahan durian relau penang 
yang masih melekat di celah tekak Hariz..
Walaupun harganya sebijik RM10. Memang Berbaloi-Baloi*mcm linda onn ckp*
Tadi Hariz menjamah 2Biji Durian. Alhamdulllilah Hariz dulu amat suka 
durian tapi sekarang nafsu terhadap durian sudah terhakis dek isinya..
Selepas ini jika Hariz nampak durian mungkin akan termuntah..
Huhu. Kerana telah melantak amat banyak tadi..

Selepas ini musim Kuih raya pula..
Tak sabaq menyambut hari raya nie..

Kawan-kawan boleh rekemen durian mana yang sedap-sedap?
Boleh beli untuk tahun hadapan..

PH : Jom Kuar Makan Angin Sampai Perut Buncit~

{ 14 comments... read them below or add one }

ardinihumaira said...

fuhhh!
mengiurkan la duyan tu ;D

イムラン (IMRAN the fraxie) said...

lecturer saya yang orang jepun pun suka makan durian,, tapi saya yang lahir kat malaysia ni tak suka makan durian.. terasa malu di hati~

senandung semalam said...

unlike...
;)

Ieda Al-Habsyi said...

sedapppnyer duriannnn! :)

Nurcita2 said...

Adehh..!! terliur lak rasanya walaupun baru semalam menjamah raja buah itu.

en.hariz..try duria batu kurau lak..diorg kata sedap..:)

durian D24 kalau tak salah...!!

tahun depan try ya..!!

Hariz said...

@Nurcita2 Hahaha nie pun D bpe ntah mmg terbaiklah :P

Hariz said...

@イムラン (IMRAN the fraxie) Kamu x suka durian ke imran?
hhehe xpe2 blajar makn :p

Hariz said...

@ardinihumaira hahaha memang terbaik di dusun nie~

Hariz said...

@Ieda Al-Habsyi kang tahun depan makan sesama ye :)

Hariz said...

@senandung semalam npe unlike?
kasi like ye~

Botak said...

bln puase nanti nak buat kuih tat durian r.,
hahahaha...

aku_gayahspears said...

perghhh.. meh sebijik dua.. huhu..

Hariz said...

@Botak ade ke bro tat durian :P
hahaha sgt kreatif jika ada :)

@Gayah Spears Alaa akak lmbt :P
heheh

tia said...

tia pon dlu ske,
tp skang tgk pon da tanak! :))

Post a Comment