"Lensa Buruk, The Contest "

Posted by Hariz on Wednesday, July 28, 2010



Tajuk foto : Lelaki Tampan Menghisap Jari
Model Telefon Bimbit : Sony Ericsson W995 
Slogan : Saya suka blog Lensa Buruk kerana ....... 
dapat membantu saya terutamanya yang masih baru dan ingin memahami asas-asas bagaimana untuk merakam gambar-gambar yang menarik.


 5 orang rakan saya yang berbakat-
1.Cik Yana
2.Senandung Semalam
3.Cik Panadol
4.Cik Gayah
5Cik tia


Untuk Maklumat Lanjut Sila-Sila Ke Lensa Buruk Contest 
Thanks Ayie Tag me :)


PH : Agak-agak ada rezeki hariz x?

{ 10 comments... read them below or add one }

hans said...

kalau aku masuk kang aku menang
jadi bagi peluang dkt ko jer lah
hahaha

Hariz said...

@hans
Hahaha Gila Di Situ :P

Cik Yana said...

hee~
thanx tag,,
da 2 org da tag,,
tp xde gmbar nk dipertaruhkan :P

Hariz said...

@Cik Yana gmbr berpurdah saya suka~

kobEj0rdan~ said...

hehe, bertembung la kite ye nati:P gud luck bro

K2r~90 said...

nak masyuk hahaha

hans said...

mana ada gilanya
aku nih kalau masuk contest mesti menang punya
hahaha

P/S : Hans! Asal Makin Kurus Bebenor Nih?

aku_gayahspears said...

gayah suda join pon rid~lalalalala

nabilah_2908 said...

good luck....

bambamnya si handsome tu... (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BIMBANG

enyheartsdiamond said...

goodluck! ada harapan menang sebab i tak masuk.. tehee ;)

Post a Comment