Gangguan Seksual Lelaki

Posted by Hariz on Sunday, July 25, 2010

Merujuk kamus dewan gangguan seksual bermaksud perlakuan yang kurang disenangi melalui kata-kata, isyarat, sentuhan, dsb yang berunsurkan seks, misalnya kata-kata lucah, perbuatan meraba, yang bisanay dilakukan berulang-ulang.

Wajah-Wajah Gangguan Seksual Gadis Terhadap Lelaki..










Lelaki pun ada gangguan seksual?
Ingatkan Gadis sahaja 


Tolong Hentikannnnnnnn!
Dan Rujuk Sini Untuk 
Menutup Aurat Mengikut Syariat Islam  


PH : Bila Dirogol Mau Salahkan Lelaki?

{ 18 comments... read them below or add one }

Nur Areefah said...

perempuan lagi suka buat gangguan seksual~
seksa habis

Farhan Zafry--;LITHIUM said...

hahaha.... xpa, dosa tanggung jugak!!! hehe... walau pakai tudung pun...

dun 4get rto flllow me aite

SyerAgh said...

hahaha aku selalu diganggu.. batinku teraniaya

tiha said...

hm...tak boleh nafikan...so sad T_______T

Berita terbaru dari blog saya


Release and shops
Songs : Maher Zain feat Irf - Allahi Allah Kiya Karo
Cinta perlukan pengorbanan..perlu ker..??

yanmie said...

tapi kadang2 tu ada jugak yg menutup aurat dan bertudung litup tp di aniaya jugak..hem, itulah dia bila syaitan menguasai diri..dia tak kira dah semua tu :P

BeaN MorENo said...

haah...kadang2 saya pun tercair dengan godaan ni

hans said...

hahahaha
agaklah
kalau cun pastu pakai cam tu memang gangguan seksual

P/s : Review Film : The Sorcerer's Apprentice Cool Giler Beb!

diana said...

nampak sangat lelaki makin
ramai yang tak dapat tahan nafsu..
tgk mcm tu je dah tersiksa batin la hape..

orang pompuan kalu tgk lelaki pakai
suar pendek x de rase ape2 pun.
padahal lelaki pun haram pakai suar pendek..!!

senandung semalam said...

no comment...
;)

aNa d'sKoDenG said...

eerrkk...maluuu bila ada anak bersama kita tatkala berlakunya kejadian² dot dot dot itew~!!

pernah anakaku (masa tuh 4thn ++ kot)..eeii..dah la seksi..kulit x cantik plak tuh..ada jerawat~! uhukkk..maluuuuuu aku~!! malu nak nengok

Nur Areefah said...

@diana


betul kata diana..
mereka makin tak dapat tahan nafsu pun sebab wanita makin seksa laa =.=

along seha said...

Yg pompuan ponnnn.... nak tutup... tutup betul2... ni... mcm x tutup langsung jekk..

kobEj0rdan~ said...

nice la bro!! SALUTE2:)
aku follow blog ni la,bykkan lg entry cmni:)

follow me back k, nazirulhazwan.blogspot.com

aren said...

emosi pun turut sama terganggu..ish3

molmolla said...

sebab itulah pentingnya menutup aurat. dan kau gaids, jangan marah kalau ada lelaki buat cmtu kerana kau sendiri berpakaian macam mana. emmm~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

wow !!!!!zassss

jane said...

kalo tk malu sgt
better tanggal seme teros kan

>_______<

huhu

akufujin said...

sedangkan kalau perempuan sendiri tengok pun kdg2 lain macam,
lagikan lelaki..
=,='
ah ampun..

Post a Comment