Adakah lelaki suka mengambil kesempatan ataupun perempuan memberi kesempatan itu?

Posted by Hariz on Tuesday, August 3, 2010







Adakah lelaki suka mengambil kesempatan? Ataupun perempuan itu relakan diri mereka diraba? 

{ 12 comments... read them below or add one }

cik shabah said...

walopun cik shabah pompuan,tapi cik shabah nak cakpa kat sni,pompuan yg bagi kesempatan tu kat lelaki.

*mintak2 d-jaohkan dr bnda2 tak elok =)

Ckin Kembaq said...

hariz,tak suka la entri ni...huhu buang je pic yang cencored..can?tak elok utk umum ni...huhu

A-Y-I-E said...

@Ckin Kembaq
Laa.. entri ini kan hanya untuk berkongsi sahaja. Ada gambar u ke kat atas tu?

Kenapa perlu dibuang jikalau benda ini perlu diketahui umum?

yayahidayah said...

dua2 kot!
law sowang2 xken jadi nyer mende tuh!

cikgu isza said...
This comment has been removed by the author.
cikgu isza said...

kalau sama-sama menjaga dan menghormati.. itu yang sebaiknya..

ardinihumaira said...

@A-Y-I-E

encik, dni sependapat dengan Ckin Kembaq.. tak salah wat entry cemni tapi apa salahnya kalau sensoredkan dulu yang tak sepatutnya terlihat.. kitakan orang Islam. kalau ada budak2 terlihat bagaimana?

izyanty collection said...

kite pun setuju ngan ckin kembaq heheh...seriusly kite memg xpernah tengok n xrase nak tegok wlaupun ngan mudah le tgok kt it.walau just kartun on real just aurat org lain,still xleh dedah kan kpd umum...berapa orang yang tengok u still kutip dosa tau...sory just teguran...lagipun perkara yang mengaibkan xleh sebarkan. soalan tu bagus dr gambar u bg tu jelas2 pmpuan yg bagi ksempatan kat lelaki...

Hariz said...

Thanks Atas Teguran :)

Hariz said...

Yan Yana ‎"Engkau benar puteriku, bahawa kaum lelakilah yang mula-mula melangkah menempuh jalan dosa, bukan wanita. Tetapi ingat, bahawa tanpa kerelaanmu dan tanpa kelunakan sikapmu, mereka tidak akan berkeras melangkah maju. Engkaulah yang membuka pintu kepadanya untuk masuk.
Engkau berkata kepada pencuri: "Silakan masuk"....... dan setelah engkau kecurian barulah tersedar. Ketika itu barulah engkau berteriak "Tolong tolong .......aku kecurian".
Seandainya engkau tahu bahawa lelaki itu serigala dan engkau adalah kambing, pasti engkau akan lari seperti larinya kambing dalam ancaman cengkaman serigala.
Sekiranya engkau sedar, bahawa semua lelaki itu adalah pencuri, pasti engkau akan berhati-hati dan sentiasa menjaga diri seperti waspadanya seorang yang kikir terhadap pencuri."

~Nasihat dan Bimbingan Untuk Putera Puteriku
Oleh: Syeikh Ali Thantawi

ely said...

erm..nothing to say ..
but this topic really show that woman give oppurtunity to man..
doing what they want..i mean .."that thing."

just dropping by..:)

Putera Izuan said...

good n nice post.....keep it out..

Post a Comment