Yang Terindah

Posted by Hariz on Monday, July 5, 2010


Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

Lirik ini amat istimewa buat Hariz. Kerana ada seorang Bidadari hadiahkan kepada Hariz
Beliau akan meninggalkan Hariz iaitu berpindah ke Singapore dalam masa yang agak lama
mungkin dalam 4 Tahun atau lebih ? Ikutkan berat hati ingin melepaskanmu pergi. 
Tapi orang cakap cinta perlukan pengorbanan..
Awak ingat pesan saya yea... 1.5k email untuk saya dalam 4tahun  
kerana saya tak nak ketinggalan satu hari pun untuk mengetahui perkembangan awak di Singapore


BLOG CIK NAZRATUL SYAFINAZ


PH: Aku akan sentiasa mengingatimu Cik Nazratul Syafinaz:)

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment