What Is?

Posted by Hariz on Monday, July 12, 2010


Apa perlu aku lakukan?

Hati aku tidak mahu berjauhan dengan Dia.
Tapi mampukah aku menjaga Dia?
Mampukah aku mengembirakan Dia?
Mampukah aku membuatkan Dia lupakan kisah silamnya?


Ya Allah..
Adakah patut aku lepaskannya?
Atau aku menjaganya ?
Aku tidak mahukan Dia sengsara dengan aku kelak..
Aku tidak mahukan Dia menangis lagi dan pergi dari sini?
Aku tidak mahukan Dia.. 
Arghhhhhhhh..


Sumpah..
Apa yang dikatakan oleh aku pada Dia. 
Adalah dari isi hati aku.. 
Kehadirannya.
Memberi makna dalam hidupku..
Kehadirannya.
Mengubah segala cara hidupku.
Hatiku. Sikapku. Tingkahlakuku.


Kewujudannya.
Dapat aku mengenal Isi Hati perempuan
Bila kehilangan orang tersayang..
Dapat mengenal apa itu Kasih dan Sayang..

PH : Apa perlu aku lakukan?

{ 5 comments... read them below or add one }

Contengan Cik Finaz said...
This comment has been removed by the author.
Hariz said...

What Shoul I Do?

Contengan Cik Finaz said...
This comment has been removed by the author.
xazryx said...

nape ni bro ?

Hariz said...

xazryx :)

Post a Comment