Hotlink Sudah Miskin?

Posted by Hariz on Friday, July 2, 2010




Assalamualaikum dan selamat petang kepada semua pembaca blog Hariz..
Hotlink? Pasti korang semua tertanya-tanya..
apakah yang hendak dibebelkan oleh Hariz kali ini..
Semua orang sudah tahu apa itu Hotlink..

RM0, Sertai peraduan Battle OF The Sexes utk memenangi tiket penerbangan ke Afrika
Selatan. Tamat 16/07. PERCUMA 7hari. RM2/ minggu.Htr On BOTS ke 27117.
Tertakluk T&S..


Sudah tidak asing bukan? Pasti selalu mesej ini masuk di dalam list Pesanan Mesej Anda.

PH : Persoalannya adakah Hotlink sudah miskin asyik iklan beriklan dan beriklan..
Kekadang naik semak hampir setiap hari ada mesej iklan..

{ 8 comments... read them below or add one }

Azizan said...

dah miskin lah tu

Alimaz-Kembara Terasing said...

yang bosan kalau buat billing... kadang2 melambung....benci betoi...dah la dia punya bband cam hampeh...

Hariz said...

Itulah Azizan..
Dulu Astro Kan?
Tiada Iklan Sekarang Bersepah Iklan..

- zuriey - said...

janganlah wat hal maxis..pa pe nanti pengguna maxis

I n n z said...

x pnh plak dpt msg cmtu

Aini said...

betul setuju sgt2.. rimas gila dengan iklan2 maxis yang makin belambak nih.. ingtkn sy jek perasan..huhu

nabilah_2908 said...

ha...betul tu...dlm sehari mesti dpt 2 or 3 kali msg mcm ni...mungkin la kot..

jom ke APA KATA HATI pulak,
PERKARA-PERKARA YANG MENGUNDANG KEPAPAAN

kingspade said...

mcm mane ada nama aku kat atas tu.. hehe..

aku pun dapat msg mcm tu dari hotlink.

Post a Comment